cts-photo-020-exterior

La història de l’entitat neix pel recolzament de Joan Bautista Saus i d’altres personalitats sabadellenques que l’any 1929 van cristalitzar en una entitat la introducció de l’esport del tennis a Sabadell.

Després de diferents canvis d’ubicació, l’any 1958 el club es trasllada a la seva actual ubicació, al costat del que molts anys després seria l’Eix Macià.

No obstant això, no va ser fins l’any 1998, i amb una greu crisis de socis, quan el Club va decidir incorporar altres modalitats esportives com la natació, la gimnàstica, les activitats dirigides, l’esquaix i el pàdel.

El Club va hipotecar els terrenys i es va dissenyar un ambiciós projecte, dividit en tres fases. Aquesta gran ampliació i la introducció de nous serveis va possibilitar un important augment del número de socis de l’entitat i dels integrans de la seva escola de tennis.

Per aquest motiu, el Club introdueix noves escola de formació: l’escola de natació, l’escola de gimnàstica esportiva i l’escola d’aeròbic infantil i es potencien les escoles d’estiu i l’esplai d’estiu.

En aquests moments integren les escoles del Club més de 1000 nens en les diferents modalitats, disciplines i categories i disposem d’un equip formatiu molt professional i experimentat. L’important volum de les escoles de formació ja comencen a donar els seus resultats en les escoles competició com ho demostra el fet que aquest any s’han aconseguit diferents títols de campions d’Espanya i de Catalunya, tant en categoria individual com per equips.

D’altra banda, l’entitat sempre ha tingut una important relació amb la ciutat i amb el seu entorn, havent estat distingida en diferents ocasions com a “Millor entitat sabadellenca”, col•laborant amb diferents organitzacions sense ànim de lucre i oferint serveis de formació gratuïta a persones amb discapacitat psíquica i física.

També cal destacar l’especial atenció que l’entitat atorga al fet de tenir un creixement responsable i al compliment dels criteris de sostenibilitat. com ho demostra el fet d’haver realitzat una de les instal•lacions d’un sistema de producció d’energia solar més significatives de Catalunya.

Per tots aquests motius, el Club ha estat reconegut recentment com una de les entitats que ha experimentat una evolució més important en les seves instal•lacions i ha estat catalogat per la Federació Catalana de Tennis i per l’Ajuntament de Sabadell com un exemple a seguir.

Translate »