Presentació

El Club Tennis Sabadell va ser fundat l’any 1929 tenint com a principal i gairebé única referència l’esport del tennis. En aquests 80 anys d’existència, els quals celebrarem el 2009, ha acollit importants competicions, ha format a milers de tennistes i ha esdevingut un marc de pràctica esportiva i convivència per als seus socis.

Al llarg dels anys el club s’ha anat adequant a les necessitats noves dels seus socis, i és per aquest motiu que l’any 1998 es va realitzar un canvi en la seva orientació esportiva donant entrada a noves modalitats esportives entre elles la natació, les activitats dirigides com spinning, aerobic, pilates, personal training, etc., la gimnàstica esportiva, el pàdel o l’esquaix, amb la voluntat de continuar fomentant la pràctica de l’esport i la cultura  esportiva i social

Igualment, s’han ampliat els serveis, entre els quals voldria destacar el Tennispa, balneari urbà amb més de 300m2 per a la relaxació, el nou espai per els més joves amb ordinadors al seu abast i la possibilitat de connexió wi-fi a la sala social i terrasses del club i, també, s’ha donat pas a noves activitats socials i culturals com l’organització de sortides a la natura, exposicions, xerrades, conferències, etc.

Actualment, més de 3500 socis, abonats i usuaris gaudeixen dels nostres 30.000m2 d’instal·lacions esportives al bell mig de la ciutat de Sabadell, al costat del Parc de Catalunya. Instal·lacions que el proper any 2009 commemoraran els 50 anys en aquest indret.

En nom propi i en el de la Junta Directiva us dono la benvinguda a la nostra pàgina web i esperem trobeu tota la informació que us calgui.

Lluís Duran Baranera, President del club

cts.cat/Noticies2015/nou-president-2015